Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy zaakceptowaną przez:
Każdy z Wnioskodawców zostanie zawiadomiony o wyniku konkursu pocztą elektroniczną. Informacja zawierać będzie określenie przyjętego do realizacji zakresu merytorycznego i finansowego zadania.
Wyłonieni Wnioskodawcy zobowiązani są do złożenia aktualnego preliminarza realizacji zadania w systemie elektronicznym Trimtab https://app.kbpn.pl/KBPN/ w terminie do dnia 10 maja 2021 r. Umowy będą zawierane z dniem 4 maja 2021 rok, w związku z tym prosimy o dostosowanie terminu rozpoczęcia realizacji i harmonogramu działań do daty zawarcia umowy.
Uwaga: Prosimy zwrócić uwagę na komunikat z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie przesunięcia terminu zawarcia umów na dzień 12 maja 2021 r.
https://www.kbpn.gov.pl/portal?id=11438525
Uwaga: Dostęp do serwisu możliwy jest wyłącznie po zalogowaniu się. Wnioskodawców, którzy uzyskali dostęp do serwisu we wcześniejszym okresie obowiązują posiadane loginy i hasła. Organizacje, które wcześniej nie posiadały dostępu do serwisu, otrzymają za pośrednictwem poczty elektronicznej dane niezbędne do zalogowania.
Zwraca się uwagę Wnioskodawców na przestrzeganie podanego terminu składania preliminarzy oraz ich rzetelne sporządzenie zgodnie z przyjętym zakresem działań wskazanym w przesłanej informacji.
Uwaga: Pod harmonogramem przekazywania transz należy obowiązkowo umieścić wydzielony numer rachunku bankowego służący do dokonywania wszystkich operacji finansowych związanych wyłącznie z realizacją zadania zleconego finansowanego w zakresie przeciwdziałania narkomanii z Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych. Ww. numer rachunku zostanie umieszczony w treści umowy.
Warunki realizacji zadania określone w preliminarzu oraz harmonogramie działań, zaakceptowane przez strony, są podstawą do sporządzenia i zawarcia pisemnej umowy na wykonanie zadań zleconych oraz udzielenie przez Krajowe Biuro dofinansowania ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych.
Uwaga: Brak wniosku na liście jest równoznaczny z nieprzyjęciem go do realizacji.
Dodatkowych informacji dotyczących rozstrzygnięcia konkursu udzielają:
Katarzyna Sollich tel. 22 641 15 01 wew. 119, katarzyna.sollich@kbpn.gov.pl
W kwestiach finansowych informacji udzielają:
Małgorzata Krzewska tel. 22 649 66 59 wew.106, malgorzata.krzewska@kbpn.gov.pl
W razie pytań/problemów technicznych związanych z systemem Trimtab prosimy o kontakt z P. Pawłem Łupiną tel. 22 855 54 69 wew. 122, tel. 508 856 954 (poniedziałek – piątek od godz. 9 – 16), pawel.lupina@kbpn.gov.pl