- Lista wniosków przyjętych na realizację zadań dofinansowanych w 2019 r. i 2020 r. ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych, wyłonionych w wyniku rozstrzygnięcia konkursu z terminem naboru wniosków do dnia 31 lipca2019 r.
- Lista wniosków odrzuconych oraz oddalonych.
Każdy z Wnioskodawców zostanie zawiadomiony o wyniku konkursu pocztą elektroniczną. Informacja zawierać będzie określenie przyjętego do realizacji zakresu merytorycznego i finansowego zadania.
Wyłonieni Wnioskodawcy zobowiązani są do złożenia aktualnego preliminarza realizacji zadania w systemie elektronicznym Trimtab https://app.kbpn.pl/KBPN/ niezwłocznie
po otrzymaniu informacji elektronicznej.
Uwaga: Dostęp do serwisu możliwy jest wyłącznie po zalogowaniu się. Wnioskodawców, którzy uzyskali dostęp do serwisu we wcześniejszym okresie obowiązują posiadane loginy i hasła. Organizacje, które wcześniej nie posiadały dostępu do serwisu, otrzymają
za pośrednictwem poczty elektronicznej dane niezbędne do zalogowania.
Zwraca się uwagę Wnioskodawców na przestrzeganie podanego terminu składania preliminarzy oraz ich rzetelne sporządzenie zgodnie z przyjętym zakresem działań wskazanym w przesłanej informacji.
Uwaga: Pod harmonogramem przekazywania transz należy obowiązkowo umieścić wydzielony numer rachunku bankowego służący do dokonywania wszystkich operacji finansowych związanych wyłącznie z realizacją zadania zleconego finansowanego w zakresie przeciwdziałania narkomanii z Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych. Ww. numer rachunku zostanie umieszczony w treści umowy na 2019 r.
Warunki realizacji zadania określone w preliminarzu oraz harmonogramie działań, zaakceptowane przez strony, są podstawą do sporządzenia i zawarcia pisemnej umowy
na wykonanie zadań zleconych oraz udzielenie przez Krajowe Biuro dofinansowania
ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych.
Dodatkowych informacji dotyczących rozstrzygnięcia konkursu udziela:
p. Anna Strzelecka, nr tel.: (22) 855 54 69, wew. 124, adres e-mail: anna.strzelecka@kbpn.gov.pl
W kwestiach finansowych informacji udziela:
p. Beata Orzechowska, nr tel.: (22) 649 66 59, wew. 109, adres e-mail: beata.orzechowska@kbpn.gov.pl
W razie pytań/problemów technicznych związanych z systemem Trimtab prosimy o kontakt z p. Pawłem Łupiną, nr tel.: (22) 855 54 69, wew. 122, nr tel. kom.: 508 856 954 (poniedziałek-piątek od godz. 9:00-16:00), adres e-mail: pawel.lupina@kbpn.gov.pl