Poniżej zamieszczamy otrzymaną w dniu 16 maja br. listę ofert, które uzyskały akceptację Ministra Zdrowia w zakresie dofinansowania zadań Krajowego Programu Przeciwdziałania Narkomanii określonych w Narodowym Programie Zdrowia na lata 2016-2020 ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych.
Lista ofert zaakceptowanych przez Ministra Zdrowia
Każdy z Oferentów zostanie zawiadomiony o wyniku konkursu w formie elektronicznej. Informacja zawierać będzie określenie przyjętego do realizacji zakresu merytorycznego i finansowego lub uzasadnienie nieprzyjęcia oferty do realizacji.
Wyłonieni Oferenci zobowiązani są do złożenia preliminarza realizacji zadania poprzez system elektroniczny https://app.kbpn.pl/KBPN/
Uwaga: Dostęp do serwisu możliwy będzie wyłącznie po zalogowaniu się od dnia 16 maja 2018. W przypadku Oferentów, którzy uzyskali dostęp do serwisu we wcześniejszym okresie obowiązują posiadane loginy i hasła. Organizacje, które wcześniej nie posiadały dostępu
do serwisu, otrzymają za pośrednictwem poczty elektronicznej dane niezbędne do zalogowania.
Uprzejmie prosimy o przygotowanie i wprowadzenie do systemu preliminarzy w trybie pilnym, najpóźniej do dnia 23 maja br.
Zwraca się uwagę Oferentów na przestrzeganie podanego terminu składania preliminarzy oraz ich rzetelne sporządzenie, zgodnie z przyjętym zakresem działań wskazanym w przesłanej informacji.
Uwaga: W preliminarzu należy obowiązkowo umieścić wydzielony numer rachunku bankowego służący do dokonywania wszystkich operacji finansowych związanych wyłącznie z realizacją zadania zleconego finansowanego w zakresie przeciwdziałania narkomanii z Funduszu Hazardowego.
Warunki realizacji zadania określone w preliminarzu oraz harmonogramie działań, zaakceptowane przez strony, są podstawą do sporządzenia i zawarcia pisemnej umowy
na wykonanie zadań zleconych oraz udzielenie przez Krajowe Biuro dofinansowania ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych.
Dodatkowych informacji dotyczących rozstrzygnięcia konkursu udzielają:
p. Artur Malczewski – nr tel.: (22) 855 54 69, wew. 114; adres e-mail: artur.malczewski@kbpn.gov.pl
p. Anna Strzelecka – nr tel.: (22) 855 54 69, wew.124; adres e-mail: anna.strzelecka@kbpn.gov.pl
W kwestiach finansowych informacji udziela:
p. Beata Orzechowska – nr tel. (22) 649 66 59, wew. 109; adres e-mail: beata.orzechowska@kbpn.gov.pl
W razie pytań/problemów związanych z systemem Trimtab, prosimy o kontakt z p. Pawłem Łupiną – nr tel.: (22) 855 54 69, wew. 122; adres e-mail: pawel.lupina@kbpn.gov.pl