Każdy z Wnioskodawców zostanie zawiadomiony o wyniku przeprowadzonego naboru w formie elektronicznej, zawierającej określenie przyjętego do realizacji zakresu merytorycznego i finansowego lub uzasadnienie nieprzyjęcia wniosku do realizacji.
Wyłonieni Wnioskodawcy zobowiązani są do złożenia preliminarza realizacji zadania poprzez system elektroniczny https://app.trimtab.pl/KBPN/ .
UWAGA: Dostęp do serwisu możliwy jest po zalogowaniu się. Wnioskodawców, którzy uzyskali dostęp do serwisu we wcześniejszym okresie obowiązują posiadane loginy i hasła. Organizacje, które wcześniej nie posiadały dostępu do serwisu otrzymają pocztą e-mail dane niezbędne do zalogowania.
Preliminarz powinien zostać wprowadzony do systemu najpóźniej do dnia 13 czerwca br. Powinien on zostać sporządzony zgodnie z przyjętym zakresem działań wskazanym w przesłanej informacji.
Dokument zostanie poddany weryfikacji pod kątem zgodności z zakresem merytorycznym i finansowym. Po zaakceptowaniu przez Krajowe Biuro, preliminarz podpisany przez osoby upoważnione należy przesłań na adres Biura.
Warunki realizacji zadania określone w preliminarzu oraz harmonogramie działań, zaakceptowane przez strony, są podstawą do sporządzenia i zawarcia pisemnej umowy na wykonanie zadań zleconych oraz udzielenie przez Krajowe Biuro dofinansowania ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych.
W przypadku pytań prosimy kontaktować się z pracownikami Działu Rozwiązywania Problemów Hazardowych pod numerem telefonu 22 649 66 59 w. 103 lub 101.