Narkotyki? Na co mi to - kampania zainicjowana była w roku 2011. Była to pierwsza w Polsce kampania, która promowała wśród młodzieży adekwatne przekonania na temat używania narkotyków. W 2011 roku hasłem wspomagającym kampanii było „Większość młodych ludzi w Polsce nie używa narkotyków. Takie są fakty”. Natomiast w 2012 r. główny przekaz o nieużywaniu narkotyków wsparty był hasłem: „Odleć z nami, nie z narkotykami”. Kampania była prowadzona pod honorowym patronatem Ministra Zdrowia. Ambasadorem kampanii był wielokrotny mistrz świata w konkurencjach szybowcowych -Sebastian Kawa.
Kampania skierowana była do młodych osób w wieku 14-18 lat. Jako pierwsza w Polsce odnosiła się do przekonań normatywnych i informowała, że większość młodych ludzi nie używa narkotyków. Przy pomocy tak sformułowanego przekazu, który ma odzwierciedlenie w wynikach badań, kampania miała za zadanie kształtować przekonanie, że nieużywanie narkotyków jest obecnie normą wśród nastolatków. Zadaniem kampanii było również modelowanie pozytywnych postaw wśród młodzieży poprzez pokazanie w jaki sposób można żyć, bawić się, uczyć czy pracować bez udziału narkotyków oraz bez wspomagania substancjami psychoaktywnymi.