Strona z portalu

  Krajowe Biuro Do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii / Aktualności / „Hazard. Nie igraj” – pierwsza ogólnopolska kampania społeczna na rzecz zapobiegania problemowemu graniu w gry hazardowe wśród młodzieży.
Zaloguj
Zaloguj
Szukaj
Szukaj
Którekolwiek ze słówWszystkie słowa
Telefony Zaufania
Narkomania
800 199 990
czynny codziennie
w godz. 16-21
Uzależnienia behawioralne
801 889 880
czynny codziennie
w godz. 17-22
„Hazard. Nie igraj” – pierwsza ogólnopolska kampania społeczna na rzecz zapobiegania problemowemu graniu w gry hazardowe wśród młodzieży.
W dniu dzisiejszym startuje pierwsza ogólnopolska kampania społeczna na rzecz zapobiegania problemowemu graniu w gry hazardowe wśród młodzieży. Kampania „Hazard. Nie igraj”, ma na celu zwrócenie społecznej uwagi na problem uprawiania hazardu wśród młodzieży oraz uwrażliwienie młodzieży na temat ryzyka, jakie podejmują angażując się w granie na pieniądze. Celem kampanii jest również zwiększenie wiedzy na temat czynników ryzyka i czynników chroniących, a także upowszechnienie informacji na temat miejsc pomocy dla osób grających problemowo i ich bliskich.

Kampania adresowana jest głównie do osób w wieku od 15 do 24 lat, ale także do rodziców, opiekunów i nauczycieli. Głównym kanałem komunikacji kampanii, ze względu na grupę docelową, będzie internet. Uruchomiona zostanie strona internetowa www.nieigraj.com.pl, na której znajdą się informacje na temat działań podejmowanych w ramach kampanii, a także dedykowany profil na Facebooku angażujący młodzież do aktywnego włączenia się w kampanię, m.in. poprzez różnorodne konkursy. Reklamy będą obecne w największych portalach horyzontalnych, a spoty reklamowe będzie można obejrzeć  na YouTube, VOD Onet oraz w sieci kin Multikino.

Kampania „Hazard. Nie igraj” finansowana jest ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych. Została zaplanowana na rok - do października 2013 roku. W kolejnych odsłonach kampanii ważnymi elementami strategii będą również działania ambientowe: wykonanie murali w największych miastach Polski z udziałem młodzieży, obecność vlepek, naklejek oraz plakatów w klubach, pubach i centrach rozrywki.

Przygotowaniem strategii oraz zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Value Media, za kreację odpowiedzialna jest Szkoła Mistrzów Reklamy. Działania w mediach społecznościowych prowadzi 8fish, natomiast za działania PR odpowiada agencja Personal PR.

Strona: 1 
CINN
Kalendarium
O narkotykach i narkomanii
Projekt Transition Facility PL2006/018-180.05.04
"Wsparcie regionalnych i lokalnych społeczności
w przeciwdziałaniu narkomanii na poziomie lokalnym
- kontynuacja"
© Krajowe Biuro Do Spraw
Przeciwdziałania Narkomanii