OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Krajowe Biuro do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii
ul. Dereniowa 52/54, 02-776 Warszawa, tel. (022) 641 15 01, fax: (022) 641 15 65
jako Zamawiający
ogłasza, w trybie art. 110 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z Dz.U. Nr111, poz.759 ze zm.), konkurs na:
„Opracowanie projektu kreacji oraz strategii mediowej i strategii komunikacji ogólnopolskiej kampanii na rzecz przeciwdziałania narkomanii „Narkotyki? Na co mi to”.
- 1. Informacja o warunkach udziału w konkursie:
a) uczestnikami konkursu mogą być osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, a także podmioty te występujące wspólnie (konsorcjum)
- które w okresie trzech lat przed datą ogłoszenia konkursu zaprojektowały i zrealizowały co najmniej jedną kampanię społeczną o zasięgu ogólnopolskim i o łącznej wartości co najmniej 200 000 zł netto, przy czym w odniesieniu do podmiotów działających wspólnie wymóg ten musi spełniać co najmniej jeden z członków konsorcjum.
b) do udziału w konkursie zostaną dopuszczeni uczestnicy, którzy złożą dokumenty i oświadczenia określone w Regulaminie Konkursu.
2. Regulamin konkursu można otrzymać (bezpłatnie) w siedzibie Zamawiającego – sekretariat oraz na stronie internetowej zamawiającego pod adresem www.kbpn.gov.pl.
3. Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie projektu kreacji oraz strategii mediowej i strategii komunikacji ogólnopolskiej kampanii na rzecz przeciwdziałania narkomanii „Narkotyki? Na co mi to ”.
4. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 74410000-6 usługi reklamowe, 74422000-3 usługi w zakresie promocji.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania prac konkursowych częściowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania 2 prac konkursowych wariantowych.
6. Przewidywany termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do 17 grudnia 2012 r.
7. Zamawiający nie wymaga wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy w niniejszym postępowaniu konkursowym.
8. Kryteria oceny prac konkursowych i ich znaczenie:
a) łączny szacowany koszt kampanii – 20 %
b) kreacja – 35%
c) strategia mediowa i strategia komunikacji – 35 %
d) dodatkowe działania i zwiększenie zasięgu kampanii dzięki pozyskanym sponsorom – 10 %
9. Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie:
Krajowe Biuro do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii
ul. Dereniowa 52/54, 02-776 Warszawa,
sekretariat, w terminie do dnia 6 czerwca 2012 r. do godz. 13.00
10. Miejsce i termin składania prac konkursowych:
Krajowe Biuro do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii
ul. Dereniowa 52/54, 02-776 Warszawa,
sekretariat, w terminie do dnia 21.06.2012 r. do godz. 16.00
11. Uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami, w godz. 09.00-16.00, są:
Anna Radomska, tel. 022 641 15 01 fax 022 641 15 65
12. Nagrody.
12.1. Nagrodą w konkursie jest zaproszenie do negocjacji, w trybie zamówienia z wolnej ręki autora najlepszej pracy konkursowej.
12.2. Zamawiający nie przewiduje przyznać nagród dodatkowych.
13. Ogłoszenie zostało zamieszczone w dniu 25.05.2012 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Dokumenty konkursowe do pobrania
Pytania dotyczące treści regulaminu konkursu wraz z odpowiedziami - wer. pdf (31.05.2012 r.)