Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zaangażowana w realizację zadań Działu Prawnego KCPU, które obejmują:
1) sporządzanie projektów umów i porozumień;
2) przygotowywanie oraz opiniowanie projektów aktów normatywnych oraz projektów założeń, dotyczących alkoholu, narkotyków, uzależnień behawioralnych i problemów z nimi związanych;
3) opiniowanie i udzielanie porad prawnych oraz wyjaśnień z zakresu stosowania prawa w obszarze rozwiązywania problemów alkoholowych i narkotykowych m.in. w zakresie stosowania prawa w obszarze zdrowia publicznego; wydawania i cofania zezwoleń, procedury zobowiązania do leczenia odwykowego, finansowania zadań wpisanych w gminne programy profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz narkotykowych, a także innych regulacji dotyczących lokalnych ograniczeń w dostępie do alkoholu, reklamy napojów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii i uzależnieniom behawioralnym;
4) podejmowanie interwencji w związku naruszeniem zakazu reklamy i promocji napojów alkoholowych oraz sprzedaży napojów alkoholowych w Internecie;
5) reprezentowanie KCPU z upoważnienia Dyrekcji przed organami ścigania w związku z naruszeniami przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi;
6) przygotowywanie Zarządzeń Dyrektora KCPU i innych wewnętrznych dokumentów (regulaminów, zestawień, wytycznych, wzorów umów) związanych z funkcjonowaniem instytucji;
7) przygotowywanie dokumentacji związanej z przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
8) opiniowanie i częściowe opracowywanie dokumentacji związanej z udzielaniem dotacji zgodnie z zapisami ustawy o zdrowiu publicznym;
9) wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora w zakresie obsługi prawnej oraz zadań ustawowych KCPU.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo;
- doświadczenie zawodowe – minimum 2 lata;
- dobra znajomość języka angielskiego;
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- biegła umiejętność posługiwania się programami Microsoft Word i Excel.
Wymagania pożądane:
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność organizacji pracy;
- umiejętność prowadzenia korespondencji urzędowej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Oferujemy:
- ciekawą i różnorodną pracę pozwalającą na zdobycie doświadczenia zawodowego;
- możliwość rozwoju zawodowego (możliwość sfinansowania przez pracodawcę aplikacji, studiów doktoranckich, studiów podyplomowych), uczestnictwo w szkoleniach, konferencjach, w tym międzynarodowych;
- dopłaty do wypoczynku, tzw. wczasów pod gruszą;
- możliwość wykupienia ubezpieczenia grupowego;
- pracę w przyjaznym zespole;
- wsparcie doświadczonych prawników.
Termin składania ofert upływa dnia 14 października 2022 roku.
Dokumenty należy złożyć bezpośrednio w siedzibie KCPU z dopiskiem na kopercie "Konkurs DP - Specjalista" na adres:
Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom ul. Dereniowa 52/54, 02-776 Warszawa
lub przesłać mailowo na adres: marta.oleszczuk@kcpu.gov.pl
Inne informacje:
Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyn.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu, zostanie umieszczona niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, na tablicy ogłoszeń w siedzibie KCPU, a także opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej dostępnym na stronie internetowej https://bip.kbpn.pl/#
Rekrutacja będzie odbywała się on-line (zoom) w formie rozmowy rekrutacyjnej przeprowadzonej przez zespół ds. naboru.
Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w KCPU, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 573 i 1981), nie wynosił 6%.