Zaloguj
Zaloguj
Szukaj
Szukaj
Lista zaakceptowanych wniosków na realizację na realizację zadania z zakresu PRZECIWDZIAŁANIA UZALEŻNIENIOM BEHAWIORALNYM dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych pod nazwą „Przeprowadzenie ewaluacji pilotażowego programu oddziaływań terapeutycznych skierowanych do dzieci i młodzieży problemowo korzystających z nowych technologii cyfrowych oraz ich rodzin” z terminem składania wniosków do dnia 15 stycznia 2022 roku.
Danuta Muszyńska, 2022-02-03 13:26:14
Poniżej publikujemy listę zaakceptowanych wniosków, złożonych w odpowiedzi na konkurs dotyczący realizacji realizację zadania z zakresu PRZECIWDZIAŁANIA UZALEŻNIENIOM BEHAWIORALNYM dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych pod nazwą „Przeprowadzenie ewaluacji pilotażowego programu oddziaływań terapeutycznych skierowanych do dzieci i młodzieży problemowo korzystających z nowych technologii cyfrowych oraz ich rodzin” z terminem składania wniosków do dnia 15 stycznia 2022 roku., która w dniu 3 lutego 2022 r. uzyskała akceptację Pana Macieja Miłkowskiego, Sekretarza Stanu w Ministerstwie Zdrowia.
Lista zaakceptowanych wniosków
Zgodnie z warunkami konkursowymi w postepowaniu przewidziano wybór jednego realizatora, który o merytorycznym i finansowym zakresie przyjętego do realizacji zadania zostanie zawiadomiony w formie elektronicznej. Warunki realizacji zadania określone w preliminarzu oraz harmonogramie działań, zaakceptowane przez strony, są podstawą do sporządzenia i zawarcia pisemnej umowy na wykonanie zadań zleconych oraz udzielenie przez Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom dofinansowania ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych. Realizator zobowiązany jest do złożenia, zgodnie z przyjętym zakresem, preliminarza realizacji zadania poprzez system elektroniczny https://app.kbpn.pl/KBPN/ w terminie do dnia 7 lutego 2022 roku.
Dodatkowe informacje:
Wraz z preliminarzem i harmonogramem należy obowiązkowo przekazać numer wydzielonego rachunku bankowego służącego do dokonywania wszystkich operacji finansowych związanych z realizacją zadania zleconego i dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwiazywania Problemów Hazardowych. Numer tego rachunku jest niezbędnym elementem umowy.
W przypadku pytań prosimy kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej hazard@kbpn.gov.pl
W przypadku pytań/problemów technicznych związanych z systemem Trimtab prosimy o kontakt z Panem Pawłem Łupiną, tel. 22 855 54 69 w. 122, tel. 508 856 954 (poniedziałek – piątek, godz. 9.00-16.00) e-mail: pawel.lupina@kbpn.gov.pl
Zgodnie z warunkami konkursowymi w postepowaniu przewidziano wybór jednego realizatora, który o merytorycznym i finansowym zakresie przyjętego do realizacji zadania zostanie zawiadomiony w formie elektronicznej. Warunki realizacji zadania określone w preliminarzu oraz harmonogramie działań, zaakceptowane przez strony, są podstawą do sporządzenia i zawarcia pisemnej umowy na wykonanie zadań zleconych oraz udzielenie przez Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom dofinansowania ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych. Realizator zobowiązany jest do złożenia, zgodnie z przyjętym zakresem, preliminarza realizacji zadania poprzez system elektroniczny https://app.kbpn.pl/KBPN/ w terminie do dnia 7 lutego 2022 roku.
Dodatkowe informacje:
Wraz z preliminarzem i harmonogramem należy obowiązkowo przekazać numer wydzielonego rachunku bankowego służącego do dokonywania wszystkich operacji finansowych związanych z realizacją zadania zleconego i dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwiazywania Problemów Hazardowych. Numer tego rachunku jest niezbędnym elementem umowy.
W przypadku pytań prosimy kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej hazard@kbpn.gov.pl
W przypadku pytań/problemów technicznych związanych z systemem Trimtab prosimy o kontakt z Panem Pawłem Łupiną, tel. 22 855 54 69 w. 122, tel. 508 856 954 (poniedziałek – piątek, godz. 9.00-16.00) e-mail: pawel.lupina@kbpn.gov.pl
Strona:
1