Lista dodatkowo zaakceptowanych wniosków
Wnioskodawcy zostaną zawiadomieni w formie elektronicznej o merytorycznym i finansowym zakresie przyjętego do realizacji zadania i zobowiązani są do złożenia, zgodnie z przyjętym zakresem, preliminarza realizacji zadania poprzez system elektroniczny https://app.kbpn.pl/KBPN/ w terminie do dnia 31 stycznia 2022 roku.
Warunki realizacji zadania określone w preliminarzu oraz harmonogramie działań, zaakceptowane przez strony, są podstawą do sporządzenia i zawarcia pisemnej umowy na wykonanie zadań zleconych oraz udzielenie przez Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom dofinansowania ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych.
Dodatkowe informacje:
1. Dostęp do serwisu możliwy jest po zalogowaniu się. Wnioskodawców, którzy uzyskali dostęp do serwisu we wcześniejszym okresie obowiązują posiadane loginy i hasła.
- Wraz z preliminarzem i harmonogramem należy obowiązkowo przekazać numer wydzielonego rachunku bankowego służącego do dokonywania wszystkich operacji finansowych związanych z realizacją zadania zleconego i dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwiazywania Problemów Hazardowych. Numer tego rachunku jest niezbędnym elementem umowy.
W przypadku pytań prosimy kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej hazard@kbpn.gov.pl
W przypadku pytań/problemów technicznych związanych z systemem Trimtab prosimy o kontakt z Panem Pawłem Łupiną, tel. 22 855 54 69 w. 122, tel. 508 856 954 (poniedziałek – piątek, godz. 9.00-16.00) e-mail: pawel.lupina@kbpn.gov.pl