Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń widzowie wyłaniają pięć najlepszych spotów w każdej z sześciu konkursowych kategorii: Cuda techniki, Drogeria, Pięć smaków, Rozmaitości, W zasięgu i Ważna sprawa.
Na tegoroczną edycję konkursu SPOTERS 2010 wpłynęła rekordowa liczba 140 zgłoszeń – to większość reklam audiowizualnych w Polsce!. Spośród wszystkich młodzież nominowała i wybrała swoje ulubione reklamy.
Mamy przyjemność i zaszczyt poinformować, iż spośród wszystkich zgłoszonych spotów społecznych w kategorii WAŻNA SPRAWA wygrał spot Krajowego Biura. ds. Przeciwdziałania Narkomanii emitowany w ramach kampanii 2010 „Brałeś? Nie jedź! Po alkoholu i narkotykach rozum wysiada!”.
Nagrodę za najlepszy spot społeczny dedykujemy wszystkim twórcom i osobom zaangażowanym w projekt Kampanii zarówno na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnym – bo przeciwdziałanie zjawisku używania środków psychoaktywnych wśród młodzieży to WAŻNA SPRAWA!
Piotr Jabłoński
Dyrektor Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii
- Więcej na stronie www.spoters.com.pl/spoty
- Spoty można oglądać także na stronie www.planujpowrot.pl/kampania.php